- Деталі
-
Категорія: Uncategorised
-
Опубліковано: 20 січня 2016
-
Перегляди: 14353
НОРМАТИВНА БАЗА
Концепція діяльності Криворізького фахового медичного коледжу на період 2020-2025 роки
Стратегія розвитку Криворізького фахового медичного коледжу на 2021-2025 роки
Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими потребами
Положення про педагогічну раду
Положення про адміністративну раду Криворізького фахового медичного коледжу
Положення про організаційно-методичну комісію
Положення про структурні підрозділи Криворізького фахового медичного коледжу
Положення про освітнього омбудсмена Криворізького фахового медичного коледжу
Законодавча база забезпечення академічної доброчесності
Кодекс честі у Криворізькому фаховому медичному коледжі
Положення про керівника групи у Криворізькому фаховому медичному коледжі
Положення про пcихологічну службу
Положення про психологічний кабінет
Положення про академічну мобільність студентів Криворізького фахового медичного коледжу
Положення про доступ до публічної інформації
Положення про сайт Криворізького фахового медичного коледжу
Положення про інформаційний центр Криворізького фахового медичного коледжу
Положення про службу охорони праці
Положення про уповноважений підрозділ з питань запобігання виявлення корупції
ПРОТОКОЛИ, ЩО ВІДОБРАЖАЮТЬ ЕТАПИ СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ СЕСТРИНСЬКА СПРАВА (ПЕРШИЙ) БАКАЛАВРСЬКИЙ РІВЕНЬ
31.08.2018 рік Протокол №1 засідання педагогічної ради
25.09.2018 рік Протокол №1 засідання студентської ради
09.10.2018 рік Протокол №2 засідання ОМК
11.12.2018 рік Протокол №3 засідання ОМК
12.12.2018 рік Протокол №6 засідання педагогічної ради
21.12.2018 рік Наказ №61-О "Про призначення Гаранта ОПП
10.01.2019 рік Протокол №1 засідання робочої групи по створенню Проекту ОП
19.02.2019 рік Протокол №2 засідання робочої групи по створенню Проекту ОП
19.03.2019 рік Протокол №3 засідання робочої групи по створенню Проекту ОП
22.03.2019 рік Протокол №18-А позачергове засідання технічної ради
23.04.2019 рік Протокол №20-А засідання технічної педагогічної ради
01.07.2019 рік Протокол №38 засідання педагогічної ради
30.08.2019 рік Наказ №39-О "Про введення в дію в 2019-2020 н.р. ОП"
КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Правила внутрішнього трудового розпорядку працівників коледжу
Положення про комісію з питань евакуації в Криворізькому фаховому медичному коледжі
Положення про комісію з питань надзвичайних ситуацій
Положення про професійний розвиток викладачів Криворізького фахового медичного коледжу
Положення про школу викладача-початківця
Положення про творчу групу викладачів у Криворізькому фаховому медичному коледжі
Положення про наставництво у Криворізькому фаховому медичному коледжі
Положення про індивідуальний робочий план викладача
Положення про атестацію педагогічних працівників Криворізького фахового медичного коледжу
ВІДДІЛИ
Положення про відділ кар`єрного зростання та працевлаштування
ЦИКЛОВІ КОМІСІЇ
Положення про циклову комісію Криворізького фахового медичного коледжу
Положення про циклову випускову комісію Криворізького фахового медичного коледжу
Положення про рейтингову оцінку роботи циклової комісії Криворізького фахового медичного коледжу
АБІТУРІЄНТУ
Положення про приймальну комісію
Положення про апеляційну комісію
СТУДЕНТУ
Положення про студентоцентризм
Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти
Положення про перезарахування оцінок та визначення академічної різниці
Порядок призначення і виплати стипендій студентам Криворізького фахового медичного коледжу
Порядок розгляду скарг здобувачів освіти Криворізького фахового медичного коледжу
Порядок складання іспитів Крок М в Криворізькому медичному коледжі (на період карантину)
СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
Положення про студентське самоврядування
Положення про волонтерську діяльність в Криворізькому фаховому медичному коледжі
ГУРТОЖИТОК
Положення про студентський гуртожиток Криворізького фахового медичного коледжу
Правила внутрішнього розпорядку в студентському гуртожитку Криворізького фахового медичного коледжу
Положення про студентське самоврядування у гуртожитку Криворізького фахового медичного коледжу
БІБЛІОТЕКА
ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС
Положення про організацію освітнього процесу у Криворізькому Фаховому медичному коледжі
Положення про практичну підготовку здобувачів освіти у Криворізькому Фаховому медичному коледжі
Положення про дистанційне навчання в Криворізькому медичному коледжі
Положення про навчально-методичний кабінет Криворізького медичного коледжу
Положення про робочу програму навчальної дисципліни
Положення про робочу навчальну програму дисциплін першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Положення про навчально-методичне забезпечення навчальної дисципліни
Положення про порядок оцінювання знань здобувачів вищої освіти у Криворізькому медичному коледжі
Положення про порядок взаємовідвідування навчальних занять у Криворізькому медичному коледжі
Положення про навчальний кабінет (лабораторію) Криворізького медичного коледжу
Положення про порядок відпрацювання студентами Криворізького медичного коледжу навчальних занять
Положення про організацію роботи відділення
Положення про чергування студентів та адміністрації у Криворізькому фаховому медичному коледжі
ОПП
Положення про гарантів освітніх програм у Криворізькому медичному коледжі
Положення про стейкхолдерів освітніх програм Криворізького медичного коледжу
ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти
Положення про врегулювання конфліктних ситуацій
Положення про раду профілактики у Криворізькому фаховому медичному коледжі
НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА
Положення про тиждень науки циклової комісії
ПРАКТИЧНЕ НАВЧАННЯ
Положення про переддипломну практику
Положення про виробничу практику
ВИХОВНА РОБОТА
Положення про виховну роботу у Криворізькому фаховому медичному коледжі
Положення про проведення анкетування у Криворізькому медичному коледжі
ДОЗВІЛЬНІ ДОКУМЕНТИ ТА СЕРТИФІКАТИ
Відомості на право здійснення освітньої діяльності та сертифікати
- Деталі
-
Категорія: Uncategorised
-
Опубліковано: 20 січня 2016
-
Перегляди: 14980
Методична робота у Криворізькому коледжі є частиною системи внутрішньоколеджного управління, спрямованої на формування інноваційного освітнього середовища, та реалізується як цілісна система підвищення науково - теоретичного і загальнокультурного рівнів викладачів, їх психолого-педагогічної підготовки, розвитку педагогічної компетентності, формування професійної майстерності, cпонукання до самоосвіти й саморозвитку.

При плануванні методичної роботи та її організації враховуються актуальні завдання розвитку системи вищої медичної освіти, програмні цілі розвитку Криворізького медичного коледжу. Модель методичної роботи спрямована не лише на вдосконалення професійних компетентностей педагога, але й на створення умов для реалізації особистісних якостей викладача, підвищення рівня його професійно - особистісного саморозвитку, готовності до інновацій, створення індивідуальної системи викладання.
Педагогічний колектив працює над вирішенням методичної проблеми «Забезпечення компетентнісної медичної освіти шляхом реалізації студентоцентрованого навчання (student-centered education), організації освітнього процесу на засадах навчання, орієнтованого на результат (result-based education) та вихід (output-oriented study programme)»
З метою створення ефективної системи обміну досвідом педагогів з питань практичного використання педагогічних технологій на засадах компетентнісного підходу постійно удосконалюються форми проведення методичної роботи, поряд із традиційними формами роботи практикуються і нестандартні форми, які поступово залучають педагогів до активної професійної діяльності: семінар – практикум “Апгрейд викладача” з теми «Організація роботи викладача в додатку Google Сlassroom», методичний семінар «Педагогічний органайзер: тайм-менеджмент викладача», психолого-педагогічна толока «Розвиток емпатійності у студентів як психолого – педагогічна проблема», робота творчих груп («Воркшоп як активний розвиваючий метод групової роботи», майстер – клас «Стандарти сестринської діяльності. Від теорії до практики», «фокус-група» з теми «Веб-квест як засіб активізації навчальної діяльності студента», дифузна група щодо опанування методами роботи з інтерактивною дошкою «Інтерактивна дошка: повноцінне використання».
За своєю суттю методична робота спрямована на формування інноваційного освітнього середовища, тому планування видів і форм методичної роботи здійснюється на основі аналізу конкретного стану справ у коледжі, на циклових комісіях, враховує існуючі методичні, організаційні, навчальні проблеми. Зміст методичних заходів, які відбуваються, відповідає принципу науковості методичної роботи.
Викладачі циклової комісії основ медсестринства обговорюють матеріали до “Майстер — класу” по підготовці мультимедійних презентацій лекцій
Методична служба коледжу організовує роботу щодо формування методичної компетентності викладачів в рамках самоосвіти. У методичному кабінеті зібрані інформаційні, інформаційно-методичні матеріали, зразки навчальної документації, добірки статей, відеоматеріали, презентації та ін. В коледжі випускається методичний журнал «Методичний ракурс».
Щорічно на базі Криворізького медичного коледжу проводяться методичні заходи обласного та регіонального рівня, на яких розглядаються актуальні питання щодо впровадження інноваційних форм та методів організації освітнього процесу у медичних закладах вищої освіти Дніпропетровської області, презентується досвід роботи та практичні наробки викладачів Криворізького медичного коледжу.
Повноту виконання навчальних програм з дисциплін доповнює робота викладача і студента над такою складовою, як «самостійна робота». Викладачі коледжу з метою оптимальної організації самостійної роботи студентів та для забезпечення ефективного зворотнього зв’язку підготували робочі зошити для організації самостійної позааудиторної підготовки студентів з усіх дисциплін навчального плану в друкованому виді та на електронних носіях.
Обласна методична рада «Форми та методи організації самостійної роботи студентів в Криворізькому медичному коледжі».Трансляція власного педагогічного досвіду є важливим фактором професійного зростання, сприяє рефлексії. Оприлюднення результатів праці, написання професійних публікацій, обмін досвідом – одна з ознак інноваційної педагогічної діяльності. Викладачі коледжу беруть участь у Міжнародних, Всеукраїнських науково-практичних конференціях, друкують статті у періодичних виданнях. Щорічна кількість публікацій становить близько 20.
Викладачі коледжу активно впроваджують в освітній процес цифрові технології. Лекційні та практичні заняття забезпечені мультимедійною підтримкою. У системі Інтранет працює програмний засіб «Електронний навчально-методичний комплекс» (ЕНМКД) – «Електронний портфель студента», який представляє єдиний банк навчально-методичного забезпечення дисциплін, доступний для всіх учасників освітнього процесу. З урахуванням вимог часу викладачі у короткий термін опанували методи та форми навчання з використанням додатку «Google Classroom» та навчальної платформи G Suite.
Результатом впровадження цифрових технологій в освітній процес є перехід на якісно-новий рівень надання освітніх послуг, формування педагогічного колективу, що вільно працює у інформаційному просторі, активно використовує цифрові технології.
Педагогічний колектив опанував методичні прийоми роботи з інтерактивною дошкою. Активне впровадження мультимедійних технологій в освітній процес забезпечує перехід від пасивних до активних та інтерактивних форм навчання, а також робить сам процес навчання доступним, наочним, доказовим, дозволяє підтримувати постійний зв’язок з аудиторією.
Авторські блоги з навчальних дисциплін «Єпідеміологія», «Охорона праці», соціально-економічних дисциплін, освітній портал «Гуманістіка», на яких розміщені навчально-методичні матеріали, дозволяють впроваджувати елементи дистанційного навчання, реалізувати «змішане» навчання, формують пізнавальну активність студента, вдосконалюють навички самостійної роботи в інформаційних базах даних мережі Інтернет.
Застосування цифрових технологій при організації навчальної діяльності студентів дозволяє реалізувати головні завдання модернізації вищої медичної освіти, а саме: випуск кваліфікованих медичних кадрів із високим рівнем сформованості ключових, базових, професійних компетентностей. В освітній процес успішно впроваджуються технології активного та інтерактивного навчання, технологія розвитку критичного мислення, що дозволяє покращити якість освітнього процесу, розвинути пізнавальну активність студентів, сформувати вміння та навички самостійного здобування знань, їх свідомого застосування на практиці. Для формування навичок критичного мислення впроваджуються інтерактивні методи: парна та групова робота, дискусії, проектна технологія, ділові, рольові ігри, «веб-квест», «воркшоп».
Заохочення педагогів до активної творчої діяльності відбувається при підготовці і проведенні предметно-методичних тижнів, в рамках яких проводяться відкриті заняття, виховні заходи, конкурси, студентські конференції, круглі столи, брейн-ринги, тренінги, тематичні екскурсії, тематичні бесіди, інформаційні дайджести, конкурси презентацій, усні журнали, навчальні вікторини, флеш-моби, інтелектуально-розважальні та інтелектуальні ігри, профорієнтаційні заходи, квести, тренінги.
Участь у професійних конкурсах та семінарах регіонального та обласного рівня є важливою складовою методичної роботи.
На базі Криворізького медичного коледжу працює обласне методичне об’єднання викладачів іноземних мов медичних закладів вищої освіти Дніпропетровської області (керівник ОМО – к.ф.н. Чепурна О.В.).
Викладачі коледжу поєднують формальну освіту з неформальною, тобто беруть участь в он-лайн курсах, вебінарах, тренінгах.
Підкріплює формальну та неформальну освіту інформальна освіта - самоосвіта викладача, що передбачає самостійне здобуття знань і компетентностей, спілкування в он-лайн мережі. Викладачі є активними учасниками професійних Інтернет-форумів («Форум педагогічних ідей» від видавничого дому «Освіта»). Основні платформи, на яких здійснюється навчання - ТОВ «На Урок», ТОВ «Всеосвіта», Prometheus, ТОВ «Група компаній Мед Ексерт», Міністерство цифрової трансформації України, видавнича група «Освіта», студія онлайн-освіти EdEra, Цифрове видавництво MCFR, Мистецтво лікування.
В рамках контрольно – аналітичного підходу до оцінки діяльності проводиться кваліметрична самооцінка рівня методичної роботи, що дає можливість відійти від суб’єктивності оцінювання.
Кваліметрична оцінка рівня методичної роботи
Криворізького медичного коледжу
2017- 2018 |
0,84 (відповідає достатньому(середньому) рівню) |
2018-2019 |
0,85 (відповідає високому рівню) |
2019- 2020 |
0,87 (відповідає високому рівню) |
Базова кваліметрічна оцінка моделі інноваційної діяльності у Криворізькому медичному коледжі
2017- 2018 |
0,95 (відповідає високому (креативному) рівню інноваційної діяльності) |
2018-2019 |
0,95 (відповідає високому (креативному) рівню інноваційної діяльності) |
2019- 2020 |
0,95 (відповідає високому (креативному) рівню інноваційної діяльності) |
Кваліметрична модель оцінки якості управління саморозвитком викладача у Криворізькому медичному коледжі
2017- 2018 |
0,80 (оптимальний рівень якості управління саморозвитком викладача) |
2018-2019 |
0,82 (оптимальний рівень якості управління саморозвитком викладача) |
2019- 2020 |
0,85 (оптимальний рівень якості управління саморозвитком викладача) |
Методична робота у Криворізькому медичному коледжі вибудовується відповідно до принципів системності, послідовності, охоплює викладачів різними формами методичної роботи – масовими, груповими, індивідуальними. При організації методичної роботи враховується, що педагогічна наука не стоїть на місці, відбуваються постійні зміни в обґрунтуванні методик, технологій, методів і прийомів навчання, які потребують уваги тих, хто їх використовує.
Методична служба коледжу перебуває у пошуках ефективних форм, методик, технологій підвищення фахової кваліфікації, розвитку педагогічної компетентності, спрямованих на формування висококваліфікованого кадрового потенціалу. Інноваційний менеджмент в методичній роботі реалізується шляхом організації методичної роботи з педагогами на основі діагностування, упровадження партнерського стилю відносин творчої співпраці в організації методичної роботи.
- Деталі
-
Категорія: Uncategorised
-
Опубліковано: 20 січня 2016
-
Перегляди: 198
До складу циклової комісії вузьких дисциплін входять 10 викладачів, з них 20% мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 80% - «спеціаліст першої категорії», один кандидат медичних наук. Циклова комісія забезпечує викладання 26 клінічних дисциплін.
Своїм педагогічним кредо вважаємо слова: «Важлива не кількість знань, а їхня якість, можна знати дуже багато, не знаючи найпростішого».
Головна мета – якісна підготовка молодшого спеціаліста відповідно до державних стандартів.
Основні завданнями, над якими працює циклова комісія :
- удосконалення методів навчання і виховання, впровадження новітніх технологій навчання;
- організація уніфікованої системи тестового контролю результатів навчальної діяльності студентів;
- випуск кваліфікованого молодшого медичного спеціаліста із високим рівнем сформованих ключових, базових, професійних компетентностей, які охоплюють загальноосвітні та фахові знання, практичні уміння й навички, життєві та медико – деонтологічні цінності;
- здійснення міждисциплінарних зв’язків для формування систематизованих знань, забезпечення цілісного наукового світогляду. На міждисциплінарній основі плануються практичні заняття, самостійна робота студентами.
Впровадження інноваційних технологій навчання з метою забезпечення якісної підготовки студентів
На засіданнях циклової комісії розглядаються і обговорюються питання покращення успішності студентів, шляхи впровадження інноваційних методів у навчально-виховний процес, вивчається передовий педагогічний досвід, постійно знайомимось з фаховою та педагогічною літературою
Викладачами циклової комісії підготовлені «Електронний Портфель викладача» та «Електронний Портфель студента» з усіх дисциплін, в яких розміщені електронні варіанти навчально-методичних комплексів теоретичних та практичних занять, щоденники для організації позааудиторної самостійної роботи студентів, банки тестових завдань та ін. Справжні знання – це лише знання, які здобуті самостійно – девізом є «Я навчуся» замість «Мене навчать».
Впровадження інформаційно – комунікаційних технологій забезпечує якісне засвоєння лекційного матеріалу студентами завдяки його візуалізації. Ефективність активних методів навчання значно підвищується за рахунок демонстрації навчальних відеофільмів, відеороликів як на практичних, так і на лекційних заняттях.
Викладачі циклової комісії надають можливість студентам ознайомитись з різними поглядами на навчальну проблему, роблять студентів активними співучасниками спільного пошуку при розв’язанні ситуаційних задач, формують у них вміння самостійно і творчо мислити.
Заняття проводяться на високому фаховому та методичному рівнях. Застосовуються різні форми та методи навчання - навчання в малих групах, дискусійні та ігрові методи, рольові ігри та інше. Студенти набувають досвіду роботи у команді, вчаться аргументовано відстоювати свою точку зору. Викладачі використовують елементи різних методів навчання та технологій, перебувають у постійному пошуку, експерименті – «Навчати - значить подвійно вчитися» (Ж.Жубер). Значна увага надається питанням індивідуалізації навчання, удосконаленню процесу оволодіння практичними навичками на основі «Асоціативно – рефлекторної концепції» та «Теорії поетапного формування дій та понять». Навчальний процес забезпечений посібниками алгоритмів виконання навичок. На останньому практичному занятті проводиться підсумковий замір практичних навичок, оцінюється їх виконання з використанням розроблених викладачами критеріїв оцінювання.
Матеріально – технічна база циклової комісії складається з наступних навчальних кабінетів: вузьких спеціальностей, медичної та соціальної реабілітації, ВМП та медицини надзвичайних ситуацій, неврології, психіатрії та наркології (на базі 2-ї міс. лікарні), офтальмології та медсестринства в офтальмології, загальної медичної психології та міжособового спілкування, робоча кімната на базі інфекційної лікарні №1, робоча кімната на базі шкірного венеричного диспансеру. Кабінети естетично оформлені, забезпечені необхідним інструментарієм відповідно до табелю оснащення, фантомами, муляжами, комп’ютером та ін.
Викладачі циклової комісії залучають студентів до гурткової, науково-пошукової роботи, підготовки пошуково-дослідницьких проектів. Працюють два гуртки - «Психея» - тема: «Формування комунікативної компетентності випускників спеціальності «Сестринська справа», «Дерматолог» - тема «Меланома – проблема сучасності».
Колектив циклової комісії бере активну участь в організації виховної роботи в коледжі, у профорієнтаційній роботі. Щорічно в квітні проводяться тижні циклової комісії вузьких дисциплін, в рамках яких проходять відкриті заняття, виховні заходи, конкурси, студентські конференції, круглі столи, брейн-ринги (тематична конференція: «Реабілітація інвалідів», медичний журнал від А до Я «Абетка здоров’я» - «Методи корекції міопії (короткозорість)», «Вплив звуків на слух – проблеми від народження до старості»)
- Деталі
-
Категорія: Uncategorised
-
Опубліковано: 20 січня 2016
-
Перегляди: 9145
Графік
особистого прийому громадян
директором, заступником директора Криворізького фахового медичного коледжу
Посадова особа | Дні прийому | Час прийому | Місце прийому |
Директор
Бабенко Тетяна Павлівна |
Перший понеділок місяця Кожний вівторок |
з 10:00 – 16:00 з 10:00 – 16:00 |
Кабінет директора приймальної І поверх |
Заступник директора з навчальної роботи
Шихальова Зоя Миколаївна |
Кожну середу,четвер,п’ятницю | з 10:00 – 16:00 |
Кабінет заступника директора приймальної І поверх |
- Деталі
-
Категорія: Uncategorised
-
Опубліковано: 20 січня 2016
-
Перегляди: 19582
КЕРІВНИЙ СКЛАД КРИВОРІЗЬКОГО ФАХОВОГО МЕДИЧНОГО КОЛЕДЖУ |
![]() Тетяна Павлівна,директор 097-125-50-90 |
![]() ШихальоваЗоя Миколаївна, заступник директора з навчальної роботи 097-125-50-90 |
![]() КутюговаТетяна Юріївна, заступник директора з виховної роботи 097-125-50-90 |
![]() ЗовтурЖанна Вікторівна, заступник директора з практичного навчання 097-125-50-90 |
![]() МартинюкІнна Анатоліївна, заступник директора з економічних питань 097-125-50-90 |
![]() Ігнатюк Олена Іванівна, завідувач відділення 097-125-50-90 |
![]() ГайдарЛариса Іванівна, завідувач відділення 097-125-50-90 |
![]() ВолошинаАнастасія Олександрівна, завідувач відділення 097-125-50-90 |
НазаренкоЛюбов Вячеславівна, завідувач відділення 097-125-50-90 |
АкулінаЛілія Петрівна, завідувач відділення 097-125-50-90 |
![]() ФілатенкоТетяна Іванівна, провідний методист 097-125-50-90 |
![]() ГалітовськаНаталя Юріївна, Методист 097-125-50-90 |
![]() БілковськийСергій Іванович, керівник фізичного виховання 097-125-50-90 |
![]() БулатовОлексій Олексійович, керівник штабу цивільної оборони 097-125-50-90 |
![]() Катерина Володимирівна, практичний психолог 097-125-50-90 |
![]() ДовгальГанна Володимирівна, голова профспілкового комітету 097-125-50-90 |
![]() УховаІлона Володимирівна,Головний бухгалтер 097-125-50-90 |