Приєднуйся до нас:


YouTube YouTube Telegram

Instagram

Традиційно на початку листопада в Криворізькому фаховому медичному коледжі проходить тиждень циклової комісії фармацевтичних дисциплін.

Епіграфом заходів став вираз «Турбота про себе – не розкіш, а професійна необхідність». Фармацевт належить до тих, хто щодня піклується про здоров’я інших — консультує, підтримує, радить, допомагає. Але, на жаль, часто забуває про власне здоров’я, власний спокій і власну рівновагу.

Майбутні асистенти фармацевта вже сьогодні вчаться не лише фаховим знанням, а й усвідомленому ставленню до себе. Представниця мережі аптек АНЦ Ірина Нікітенко познайомила здобувачів освіти з перевагами роботи в аптечній мережі, можливостями працевлаштування та кар’єрного зростання.Потурбуватися про себе, приділити увагу собі – про це йшла мова в івенті від «Школи фармацевта» який мав назву «PharmaZen». Мета заходу – дати майбутнім фармацевтам інструменти для турботи про себе: психологічної стійкості та фізичного здоров’я.

«Агресивний покупець: управління гнівом. Поради фармацевту» - так називався захід, запропонований студентами групи Фарм 11-1-1 під керівництвом Брижатової Л.І. У презентації висвітлено основні типи агресивних покупців і практичні поради,як поводитися в подібних ситуаціях. Відео, створене активом групи, демонструвало вправи для відновлення рівноваги та спокою. 

Захід «Професійні захворювання: у фокусі уваги варикоз». Студенти-фармацевти – за профілактику», підготовлений здобувачами освіти групи Фарм 9-3-1- під керівництвом Натарової О.М. подарував багато вражень. Презентація про проблему варикозу, негативні фактори, які впливають на виникнення варикозу зацікавила присутніх на заході. Також учасники могли побачити  й почути думки пересічних громадян та працівників аптеки про варикоз у відео, оператором та інтерв’юером якого стали креативники третього курсу. Творчі  організатори запропонували присутнім вправи для профілактики варикозу, які можна виконати як удома, так і на робочому місці. 

Завершив серію заходів виступ представниці компанії «Bayer» Майї Земської. Тема зустрічі — «Фармацевтична опіка на прикладі продуктів фірми». Майя поділилася рекомендаціями щодо вибору лікарських засобів для різних вікових груп і симптомів застудних захворювань.

Кожен захід цього тижня був наповнений позитивом, любов’ю та турботою. Наші майбутні фармацевти довели: вони готові до викликів своєї професії та розуміють, що турбота про себе — це перший крок до турботи про пацієнтів.

  • 2025-1
  • 2025-2
  • 2025-4
  • 2025
  • снимок экрана 2025-11-03 151100
  • снимок экрана 2025-11-04 152322
  • снимок экрана 2025-11-06 111510
  • снимок экрана 2025-11-06 111532