Приєднуйся до нас:

  YouTube

 

Творча лабораторія

викладачів циклової комісії

 філологічних дисциплін 

 

 

 

 

 

 

 

                               

Основні тези навчально-виховної роботи:

 

1.  Студент, якого прагнемо виховати:

 

-  сидить тихо, слухає, сприймає, запам’ятовує –НІ!

-  шукає, думає, досліджує, знаходить, спостерігає; 

- уміє визначити життєву мету й цілеспрямовано прямувати до неї,        

  національно свідомий громадянин, вірний син Вітчизни ТАК!

 

2.  Алгоритм формування творчої компетентності:

 

      тренуємо задатки         здобуваємо вміння й

      навички         набуваємо  досвіду     удосконалюємо

      творчі здібності        формуємо  обдарованість і

      творчу компетентність.

 

Результати

 

  • Творчо обдаровані студенти – щорічні призери міських, обласних олімпіад із української мови та літератури: Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика, Всеукраїнської олімпіади,мовно – літературного конкурсу ім. Тараса Шевченка, літературно –музичного конкурсу «Не погасай, моє світило», конкурсу «Єдність врозмаїтті» зі світової літератури;

 

 

 

 

 

  • Два випуски збірки літературних творів творчої молоді «Свої знання, свою любов даруємо тобі, наш коледже!»

                                                          Фірсова Вікторія

               студентка Криворізького медичного коледжу

                 спеціальності «Лікувальна справа»

РІДНА МОВА

Рідна мово моя, сизокрила лебідко!

Ти пливеш в океані бурхливих життів

і плекаєш в душі ту чарівності квітку,

що дарує нестримную радість мені.

Кожним словом своїм ти до неба торкнулась і зірки принесла у долонях своїх.

Через пекло пройшла та до нас  повернулась,

залишившись в серцях багатьох поколінь.

І куди б не вели нас життєві дороги,

як не змінювавсь світ, хай у пам’ять ввійде:

Та не має на світі ріднішої мови,

що із батьківських вуст словом в серці живе.

  • Успішно продовжує свою творчість колишня студентка коледжу Немченко В., поетичні доробки якої друкуються в журналі «Саксагань»

 

Акцент

 

  • Виховання національної свідомості та загальнолюдських цінностей у студентської молоді – майбутніх медпрацівників на заняттях словесності (стаття у журналі «Відкритий урок» №6, 2015 р., досвід роботи викладача Гайдай Л.М.)

  • Розвиток комунікативних здібностей, культури мовлення студентів, зокрема професійного мовлення на заняттях та в позааудиторній роботі.

  • Система роботи з творчо обдарованими студентами.

 

 

   Музей «Берегиня»

Робітня словесника

 

  • Практикум з української мови (за професійним спрямуванням) «Говорімо правильно і красиво» (Гайдай Л.М., Кагатько Т.В.)
  • Практичний посібник «Складні випадки слововживання в українській мові»  (Кагатько Т.В.)
  • Довідник з культури професійного мовлення «Слово – писане, слово –мовлене»  (Гайдай Л.М.)
  • Впровадження інноваційних технологій при вивченні дисциплін філологічного циклу (досвід роботи викладачів – виступи на педрадах, засіданнях циклу).
  • Готуємося до ЗНО: складання тематичних тестових завдань з української мови та літератури.
  • Збірник тестів зі світової літератури. (Єчина О.Б.)

 Викладачі циклової комісії не збираються зупинятися на досягнутому й бачать перспективи подальшої педагогічної діяльності над обраною проблемою.