Педагогічний лекторій «Актуальні питання забезпечення якості фахової передвищої та вищої медичної освіти»
- Деталі
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 26 січня 2022
-
Перегляди: 1635
04, 05, 06 січня 2022 року для викладачів коледжу був проведений Педагогічний лекторій«Актуальні питання забезпечення якості фахової передвищої та вищої медичної освіти».
За результатами участі у роботи Осіннього медсестринського форуму у Львові та тренінгу у рамках проекту «Підвищення безпеки та якості діагностики та інших медичних послуг у відповідь на пандемію Covid-19 в Україні» заступник директора з навчальної роботи Шихальова З.М. та викладач клінічних дисциплін Давидова М.В. ознайомили присутніх з проблемами практичної підготовки здобувачів фахової передвищої та вищої (бакалаврський рівень) медичної освіти. До уваги викладачів була надана інформація щодо сучасних підходів до організації симуляційного навчання шляхом використання тренінгової технології.
Філатенко Т.І., викладач вищої категорії, викладач-методист, голова творчої групи «Технологія доповненої реальності: методичні можливості», у доповіді «Доповнена та віртуальна реальність як трендовий ресурс освітнього процесу» зазначила, що технологія доповненої реальності в освіті може допомогти викладачам, мотивувати студентів до навчання. Присутні переконались в тому, що те, чого неможливо досягти за допомогою традиційних дидактичних засобів, можна зробити за допомогою технології доповненої реальності.
Чепурна О.В., к.філол.н., голова проектної групи «Створення електронних підручників та посібників»,представила нормативну базу щодо створення електронних ресурсів та зразок електронного робочого зошиту для організації та контролю самостійної роботи студентів з англійської мови за професійним спрямуванням.
З методом тимбілдингу як інструменту згуртування навчальної групи ознайомила Акуліна Л.П., викладач вищої категорії.
Викладачі циклової комісії спецдисциплін «Лабораторної діагностики» представили до уваги присутніх методичний кейс «Сучасні методи та форми організації освітнього процесу крізь призму студентоцентрованого навчання»:
- Методи розвитку критичного мислення у майбутніх лаборантів (Гайдар Л.І., к.біол.н.);
- Сучасні форми організації практичного тренінгу (Горяча В.В., голова ЦК спецдисциплін лабораторної діагностики);
- Рольова гра як засіб розвитку у майбутніх лаборантів комунікативних навичок та етики професійного спілкування (Науменко С.В., викладач першої категорії).
Гнидюк О.В., к.м.н., підготував цікаву та інформативну доповідь«За що дали Нобелівську премію у галузі фізіології та медицини за 2021 р.? Новаторське відкриття рецепторів TRPV1, TRPM8 та Piezo-каналів».
Про медичні аспекти впливу колокольного дзвону на здоров’я людини розповіла Котельнікова М.Г., викладач-методист, голова ЦК фармацевтичних дисциплін, у доповіді «Колокольний дзвін: у житті та медицині».
Підвищення професійної компетентності викладачів не обмежилось рамками Педагогічного лекторію. Викладачі коледжу удосконалили теоретичні знання та практичні навички щодо розвитку softskills у здобувачів освіти під час психолого-педагогічної толоки на тему «Психологічні та педагогічні умови формування найбільш важливих softskills у студентів - медиків»,яку організувала та провела психолог коледжу Нікітенко К.В.
Викладачі циклової комісії основ медсестринства (голова Бондаренко Л.П.)провели панельну дискусію «Сучасні підходи до реалізації пацієнторієнтованої моделі навчання у роботі медичних сестер». На обговорення були запропоновані наступні питання:
- Сучасні підходи до реалізації пацієнторієнтованої моделі навчання у роботі медичних сестер (Бондаренко Л.П., викладач вищої категорії, викладач-методист)
- Етична культура медичного сервісу:
- патерналістська модель етичної культури (Акуліна Л.П., викладач вищої категорії)
- партнерська модель етичної культури (Назаренко Л.В., викладач першої категорії)
- комунікативна культура медичних послуг (Довгаль Г.В.)
- модель телефонного консультування (Глушакова Л.С.)
- комунікативні практики (Швагер Т.В., викладач першої категорії)
- Методики визначення комунікативних навичок (Головньова О.В., викладач вищої категорії)
Для викладачів, що тільки розпочали працювати у медичній освіті, протягом трьох днів працювала «Школа викладача-початківця».