Приєднуйся до нас:

  YouTube

Метою цьогорічних методичних заходів у коледжі стало знайомлення викладачів із сучасними педагогічними технологіями, обговорення проблемних питань вищої медичної освіти.

До розгляду було запропоновано широкий спектр питань:

-                   Освітня програма в ракурсі формування загальних і спеціальних компетентностей випускників-медиків (зав. відділення Бондаренко Л.П.).

-                   Студентоцентроване навчання - сучасна парадигма вищої освіти (голова ЦК  Чепурна О.В.,  к. філол. н).

-                     Проектування навчальних занять на основі компетентнісного підходу (заступник директора Шихальова З.М.).

-                    Імунітет проти раку: за що присудили Нобелівську премію з фізіології та медицини (викладач Черкашина З.Р.).

-                   Теорія поколінь (x, y, z) (заступник директора Зовтур Ж.В.).

-                   Зміна формату проведення лекційних занять… Вимога часу? (методист коледжу Потрясова В.Б.).

-                    Симуляційні методи навчання: методика «стандартизований пацієнт (голова ЦК Вибіцька О.В.).

-                   На допомогу викладачу: дайджест огляд інформаційних ресурсів (викладач Кононюк О.В.).

-                   Прориви в медицині 2018 року (викладач Демішева Г.А.).

Гостем педагогічних читань був кандидат медичних наук Родичкін Володимир Олександрович, який провів змістовну консультацію щодо основ лікування і профілактики захворювань опорно-рухового апарату.

Активне обговорення викликали питання психолого-педагогічної толоки «Покоління Z: пошук способів педагогічної взаємодії», адже сучасні діти і молодьперед педагогами ставлять дуже багато нових методичних проблем.

Протягом методичного семінару «Педагогічний органайзер: тайм-менеджмент викладача» педагоги отримали поради, щодо самоорганізації у створенні ефективного розподілу робочого часу та психологічного і побутового комфорту.

До графіку методичної роботи у ці дні увійшли засідання «Школи викладача-початківця».