19 жовтня 2017 року у Засідання обласного методичного об’єднання викладачів іноземної мови за професійним спрямуванням ВМНЗ І р. а. Дніпропетровської області
- Деталі
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 24 жовтня 2017
-
Перегляди: 1689
19 жовтня 2017 року у Криворізькому медичному коледжі відбулось засідання обласного методичного об’єднання викладачів іноземної мови за професійним спрямуванням ВМНЗ І р. а. Дніпропетровської області, в якому прийняли участь викладачі Дніпропетровського базового медичного коледжу, Нікопольського, Павлоградського та Кам’янського медичних коледжів.
За програмою засідання були розглянуті актуальні питання методики викладання іноземних мов. Чепурна О.В., кандидат філологічних наук, голова ОМО, у своїй доповіді ознайомила із сучасними підходами до організації та методичного супроводу науково-методичної роботи з іноземної мови студентів медичних спеціальностей. До уваги аудиторії були представленні різнопланові підходи щодо формування дослідницьких вмінь студентів при організації самостійної позааудиторної та аудиторної роботи.
Із сучасною та перспективною технологією «веб-квест», яка має ряд переваг та заслуговує на широке впровадження в навчальний процес, присутніх ознайомила Акуліна Л.П. (керівник «фокус»-групи щодо впровадження веб-квестів у Криворізькому медичному коледжі) та викладач англійської мови Величко Н.О. На практичній частині учасникам засідання в комп’ютерному кабінеті було продемонстровано безпосереднє застосування веб-квестів у навчальному процесі. Веб-квести підготували Чепурна О.В. та Величко Н.О.
У зв’язку з тим, що лище 34,8% учасників тестування ЗНО - 2017 з іноземної мови впорались із письмовим завданням на рівні змістовного наповнення тобто повністю опрацювали всі три комунікативні умови, були підготовлені методичні рекомендації викладачам щодо інформаційного забезпечення студентів ВМНЗ І р.а. письмовому монологу-міркуванню іноземною мовою в контексті підготовки до ЗНО, які надала Єчина О.Б.
Цікавий огляд новинок психолого-педагогічної та методичної літератури з іноземної мови представила Мікушина І.В., а завідувач бібліотеки Горобець Л.В. підготувала покажчик літератури з теми «Запровадження інноваційних технологій навчання при викладанні іноземної мови».
Після обговорення отриманої інформації та обміну досвідом, члени ОМО прийняли наступні рекомендації:
- при вивченні іноземної мови організовувати навчальний процес таким чином, щоб забезпечити перехід від засвоєння готових знань до оволодіння методами отримання нових знань, надбання навичок самостійного аналізу професійно зорієнтованих проблем, а саме:
- заняття з іноземної мови планувати таким чином, щоб забезпечити послідовний перехід від простого до складного, від рецепції до продукування;
- після оволодіння студентами певною мірою новою лексикою передбачати перехід до аналізу конкретних ситуацій чи проблемної дискусії;
- добирати навчальний матеріал при вивченні іноземної мови з орієнтацією на загально-людські, професійні цілі і цінності студентів, що стимулює навчально-пізнавальну діяльність;
- задля мотивації студентів використовувати принцип новизни матеріалу, опори на наявні знання й індивідуальний досвід;
- сприяти усвідомленню студентами практичної значущості навчального матеріалу: представляти автентичні тексти іноземною мовою з періодичних видань та мережі Internet.
- впроваджувати елементи технології веб-квест як однієї з найбільш ефективних моделей використання Інтернету у навчальному процесі та дидактичної структури, в рамках якої викладач удосконалює пошукову діяльність студентів, задає їм параметри цієї діяльності і визначає її час;
- для розвитку та удосконалення письмового мовлення студентів добирати завдання на дотримання вимог структурної організації тексту;
- застосовувати елементи пошуково-дослідної роботи під час аудиторних занять (завдання на опрацювання відповідних текстів з додатковими задачами на створення таблиць, схем тощо);
- під час самостійної роботи давати студентам завдання творчого характеру на створення проектів, презентацій, кросвордів, веб-квестів, що потребує вивчення додаткової літератури;
- залучати студентів до гурткової роботи, яка передбачає проведення пошукових досліджень під час навчальної та виробничої практики;
- заохочувати студентів до збирання матеріалів для оформлення плакатів, стендів, тематичних таблиць;
- вести зі студентами науково-дослідницьку роботу, що буде мати вираження у відповідних наукових статтях, участі у конференціях, науковому конкурсі МАН.
Could not load widget with the id 140.