Приєднуйся до нас:


YouTube YouTube Telegram

Instagram

У зв’язку з євроінтеграцією і становленням глобального інформаційного суспільства наші випускники мають впевнено комунікувати з громадянами вільного світу, розширювати свої знання з усіх сфер життя, а особливо з медицини, ії професійної тематики. Тому викладачі Криворізького фахового медичного коледжу активно застосовують і впроваджують використання інтерактивних технологій на заняттях.

22.02.2024 під час тижня іноземних мов в групах СС-11-3-1-1, ЛД9-2-1, Ф9-1-1, ЛС9-3-1-2 викладачем іноземних мов Єчиною Оленою Борисівною був проведений позааудиторний навчально-виховний захід - інтерактивна тематична гра з теми: “Science Quiz:Digestive System”, метою якого було впровадження і застосування інтерактивних технологій під час вивчення іноземної мови, які сприяють запам’ятовуванню, розширенню і поглибленню знань з теми.

Всі студентки групи були активними, наполегливими й цілеспрямованими під час інтерактивної тематичної гри. На початку зустрічі був запропонований план заходу на платфомі Padlet у формі «Хронологія», де всі могли розуміти послідовність викладеного матеріалу. Навчальне відео, спонукало до розвитку репродуктивних навичок, - аудіювання і читання. Студентки групи Ф9-1-1 Кім Тетяна і студентка групи СС-11-3-1 Джердж Анна вдало продемонстрували навички аудіювання. Перевірку знань лексичних одиниць успішно пройшли всі здобувачі освіти, опрацьовуючи матеріал зі схемою, називаючи будову травної системи, тим самим закріпили знання тематичного словника у (Learning Apps). Вікторина (LearningApps.) спонукала здобувачів освіти до розвитку навичок читання, тренування їх пам’яті шляхом перевірки через відповіді на питання і заповнення пропусків в тексті. Групова робота з Jamboard дозволила залучити всіх студентів скласти діалоги і розіграти їх. Студенти групи СС-11-3-1, ЛС9-3-1 продемонстрували яскраві навички діалогічного мовлення. Тестування в Kahoot і в Google Test дозволило спостерігати динаміку засвоєння знання студентами з теми “ Science Quiz: Digestive System” в режимі реального часу. Гра «Хто хоче стати мільйонером?» сприяла моделюванню «ситуації успіху» у студентів, адже це дуже важливо для здобуття найвищого рівня знань з теми і проекції перемог, впевненості у майбутньому і власних силах.

Наприкінці зустрічі студенти мали гарний настрій, обмінялися своїми враженнями і висловили свої побажання надалі вивчати іноземну мову у формі інтерактивної тематичної гри.  

  • 1708945590185
  • 1708945590198
  • 1708945590220
  • 1708945590239
  • 1708945590255