Приєднуйся до нас:


YouTube YouTube Telegram

Instagram

У січні 2025 року викладачі коледжу мали чудову нагоду вдосконалити професійну компетентність та обмінятись педагогічним досвідом – 8, 9, 13.01.2025 р. відбулись Педагогічні читання з теми «Трансформація медичної освіти у цифрову еру».

В перший день до уваги педагогічного колективу були представлені доповіді, які за задумом організаторів мали мотивувати кожного викладача рухатись далі у напрямку безперервного професійного розвитку:

- Тетяна Бабенко, кандидат педагогічних наук, директор коледжу

Співпраця з закладами освіти України та зарубіжних країн – шлях до покращення якості освіти та входження в Європейський освітній простір. 

- Тетяна Кутюгова, заступник директора з ВР

Міжнародний трьохсторонній молодіжний проєкт «Формування здоров’язберігаючої компетентності та ціннісного ставлення до здорового способу життя у здобувачів медичної освіти в контексті євроінтеграційних процесів сталого професійного розвитку»: реалізація, враження, підсумки.

- Вікторія Потрясова, методист, Марина Суздаль, кандидат історичних наук, голова ЦК соц.-економ.дисц.

Фідфорвард. Підготовка наукових публікацій: поради та рекомендації.

- Лілія Акуліна, завідувач відділення, «викладач-методист» 

Імерсивні методи навчання в медичній освіті.

- Любов Назаренко, завідувач відділення, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

 Самостійна робота: інноваційна трансформація      традиційних методів               навчання.

Обмін досвідом щодо модернізації методів та форм організації освітнього процесу з кореляцією на використання цифрових технологій навчання відбувся у другий день Педагогічних читань:

- Кейс циклової комісії клінічних дисциплін № 2

Ольга Вибіцька, «викладач-методист»

Сучасні підходи до організації контрольних заходів щодо моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти в контексті вимог навчальної програми освітньої компоненти.

Володимир Фесенко, кандидат медичних наук

Стратегії лікування артеріальної гіпертензії та профілактики її ускладнень у світлі нових рекомендацій.

- Сергій Чабанюк, кандидат медичних наук

Особливості педагогічного підходу до формування емоційної стійкості у здобувачів освіти.

- Вікторія Горяча, голова циклової комісії спец. дисциплін лаб. діагностики

Формування асертивної поведінки в майбутніх фахівців медицини.

- Наталія Марусіч, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

Навчатися граючи: гейміфікація навчання.

  Дуже важливим та значимим виявився третій день Педагогічних читань, тематика якого була присвячена практичним аспектам впровадження симуляційного навчання як освітньої стратегії підготовки фахівців у галузі медицини. Аліна Уяздовська, Марія Люблінська, Марина Давидова, викладачі клінічних дисциплін, представили до уваги присутніх дайджест-огляд теоретичної та практичної інформації, отриманої під час відвідування V Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Тернопіль, 05-06 груд. 2024 р.) «Симуляційне навчання в додипломній і післядипломній підготовці медичних працівників «SimCon-2024». Викладачі хірургічних дисциплін Вікторія Незнамова, Владислава Любецька поділились враженнями щодо проходження симуляційного тренінгу «Курс ВООЗ/МКЧХ Базова екстрена медична допомога та модуль щодо травм, пов’язаних зі збройними конфліктами», (м. Дніпро, 09-13.12.2024 р.) та ознайомили колег із сучасними методичними підходами до проведення симуляційних тренінгів.

Традиційно психолог коледжу Катерина Нікітенко провела психолого – педагогічну толоку «Нейропедагогіка як перспективний напрям в освіті».

Впродовж трьох днів викладачі  ознайомились із сучасними тенденціями, які відображають напрямки трансформації медичної освіти, збагатили свій професійний досвід.

  • 08.01.25 міжнародна співпраця
  • 25 аг лекція колл пед чит гол1
  • screenshot_4
  •  імерсівні технології
  •  формуванняасертив-сті 06.01.25
  • . навчатися граючи гейміфікація навчання
  •  статті потрясова в.б.
  •  робота  здобувачів освіти.
  •  навчання як освітня стратегія підготовки фахівців у галузі медицини
  •  педлекторій
  •  особливості педагогічного підходу