28.03.2024 - Засідання Обласної методичної ради закладів фахової передвищої медичної освіти
- Деталі
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 03 квітня 2024
-
Перегляди: 291
28 березня 2024 року у Криворізькому фаховому медичному коледжі відбулось засідання Обласної методичної ради закладів фахової передвищої медичної освіти, на якому обговорювалась тема: «Впровадження здоров’язбережувальних освітніх технологій з метою забезпечення фізичного, психічного, соціального та духовного комфорту студентської молоді як фактор формування резильєнсу в сучасних умовах».
З привітальним словом до учасників Обласної методичної ради звернулась директор Криворізького фахового медичного коледжу, кандидат педагогічних наук Тетяна Бабенко, яка зазначила, що педагогічний колектив коледжу із задоволенням поділиться досвідом роботи щодо впровадження здоров’язбережувальних освітніх технологій та побажала плідної роботи.
Заступник директора з практичного навчання Жанна Зовтур представила доповідь на тему: «Організаційно-методичні аспекти впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес КЗ «Криворізький фаховий медичний коледж» ДОР». Доповнили Жанну Вікторівну викладачі клінічних дисциплін Ольга Вибіцька, Марія Люблінська, Владислава Любецька, які ознайомили присутніх із дидактичним потенціалом дисциплін циклу внутрішньої медицини, педіатричних, хірургічних дисциплін стосовно формування здоров’язбережувальної компетентності студентів-медиків на прикладах із власного педагогічного досвіду.
Про практичну реалізацію здоров’язбережувальних технологій фізичного виховання, інноваційні підходи до впровадження оздоровчих технологій та формування цінностей здорового способу життя здобувачів освіти в системі фізичного виховання доповіла голова циклової комісії фізичного виховання Світлана Стасик.
Здоров’я людини тлумачиться як багатовимірне явище, що включає серед інших аспектів психологічний. Психолог коледжу Катерина Нікітенко ознайомила присутніх із тим, як здійснюється психологічний супровід освітнього процесу, які заходи проводяться для забезпечення психічного здоров’я та психологічного комфорту здобувачів освіти.
Тетяна Кутюгова, заступник директора з виховної роботи, у своїй доповіді «Виховна робота як спосіб формування соціального здоров’я студентської молоді» всебічно висвітлила аспекти виховної роботи щодо формування у здобувачів освіти здатності до свідомого суспільного вибору, спрямування своєї діяльності на користь іншим людям.
Прорив 2023 року для педагогічного колективу Криворізького фахового медичного коледжу – реалізація двох міжнародних проєктів обміну молоддю Україна – Литва, Україна – Польща. В ході підготовки та проведення проєктів педагогічні працівники отримали корисний досвід щодо міжнародної співпраці, а здобувачі освіти – спілкувались із своїми однолітками з Польщі, Литві, ознайомились з історією, культурою цих країн та гідно представили свій заклад освіти, Дніпропетровську область, Україну. Про роль молодіжних обмінів в контексті забезпечення інтелектуального та духовного здоров’я учасників освітнього процесу КЗ «Криворізький фаховий медичний коледж» ДОР» ознайомили присутніх керівники проєктів. А саме, Ганна Довгаль представила проєкт Україна-Литва на тему «Психологічна підтримка студентської молоді як фактор формування резилієнсу в умовах вимушеного воєнного стану», заступник директора з навчальної роботи, Зоя Шихальова - проєкт на тему Україна-Польща «Soft skills як навички для успішного професійного та кар’єрного зростання спеціалістів медсестринства з інтеграцією в європейський освітній простір».
В ході обговорення питань методичної ради заступники директорів, методисти, психологи фахових медичних коледжів Дніпропетровської області поділились досвідом своєї роботи стосовно впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес КЗ «Дніпровський базовий фаховий медичний коледж» ДОР», КЗ «Кам’янський фаховий медичний коледж» ДОР», КЗ «Нікопольський фаховий медичний коледж» ДОР», КЗ «Павлоградський фаховий медичний коледж» ДОР»,
Обласна методична рада рекомендувала: з метою забезпечення продуктивної діяльності учасників освітнього процесу, умов фізичного, психічного, соціального, духовного комфорту, формування здоров'язбережувальної компетентності здобувачів освіти:
- змістити мету навчання із засвоєння інформації про здоров'язбережувальні технології на формування потреби у збереженні здоров’я, розвиток Я-позитивного, екологічного, саногенного мислення;
- застосовувати форми, методи, технології навчання, спрямовані на створення у здобувачів освіти ціннісно – орієнтованої настанови на здоров’я та здоровий спосіб життя, складником якої є готовність до опанування знаннями, уміннями та навичками організації здорової життєдіяльності.