Друк 

У період з 25 листопада до 10 грудня включно відзначаються 25 листопада – Міжнародний  день боротьби за ліквідацію насильства над жінками; 1 грудня - Всесвітній день боротьби із СНІДом, 2 грудня - Міжнародний день боротьби за скасування рабства,  6 грудня – річниця «Монреальської різанини», 10 грудня – Міжнародний  день прав людини.

 Для студентів, педагогів та батьків студентів у цей період було запропоновано для перегляду інформаційні матеріали за посиланнями, а саме:

1. Серія відео:

1) секстинг https://vimeo.com/464177511;

2) секс-чатинг https://vimeo.com/464176581;

3) грумінг https://vimeo.com/464181532 ;

4) зображення сексуального характеру, що використовуються для помсти https://vimeo.com/464180697.

2. Відеоролик «Почни говорити» для неповнолітніх щодо попередження сексуальних домагань в спорті  http://vimeo.com/477933967.

3. Відеоролик «Розкажи дорослому, якому довіряєш» щодо попередження сексуального насильства над неповнолітніми в колі довіри  http://vimeo.com/292080839.

4. Буклет «Дізнайся про свої права в цифровому середовищі» з рекомендаціями Ради Європи щодо поваги, захисту та здійснення прав дитини в цифровому середовищі для дітей та молоді http://rm.coe.int/leam-about-your-rights-in-a-digital-environment-ukr/1680a052c2.

З метою оцінки рівня обізнаності студентів щодо вищезазначених  видів насильства; визначення осіб, з якими студенти можуть обговорити проблему та звернутись за допомогою; виявлення рівня психологічної стійкості щодо шантажу в Інтернеті; визначення напрямків педагогічної діяльності з усунення проблем і недоліків було проведено опитування в Google-формі

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdEMKvruEbp_0WXyE2VSY7cHa1aNvL3LRMmLZG8KCVCBUqzlA/viewform.

До анкетування залучилось 367 студенти (них 9,5% - хлопці і 90,5% - дівчата):

Результати опитування показали наступне:

  1. Чи вважаєте Ви, що батьки мають право контролювати ваше спілкування в  мережі Інтернет?

2.  До кого Ви звернетесь по допомогу при проблемах, які виникли в соціальних мережах?

3. Чи знайомі Ви з поняттям секстинг, грумінг?

4. Чи вважаєте Ви,  що такі дії  (секстинг, грумінг) можуть вплинути на  вашу самооцінку?

5. Чи згодні Ви з висновком, що  після секстингу,  грумінгу  підліток  може стати жертвою шантажу, цькування, булінгу та інших видів маніпуляцій/насильства?

6.  Чи вважаєте за необхідне обговорити дані питання?

Педагоги коледжу бажають усім особистої безпеки і у разі необхідності готові надати підтримку у будь-якій ситуації.