Друк 

28 березня 2019 року у Криворізькому медичному коледжі було проведено обласну методичну раду медичних закладів вищої освіти з теми «Керування процесом розвитку професійної спрямованості студентів Криворізького медичного коледжу в ракурсі сучасного освітнього менеджменту».

Форма проведення – методичний «ворк-шоп» - дозволила всім учасникам взяти активну участь в обговоренні важливих питань щодо розвитку професійної спрямованості студентів.

 За планом роботи методичної ради у першому інформаційно-теоретичному блоці були обговорені наступні питання: - Професійна спрямованість студентів: сучасні реалії вищого закладу освіти (Зовтур Ж.В., заступник директора з практичного навчання); - Формування професійної спрямованості особистості студента – один з напрямів студентоцентрованого підходу (Шихальова З.М., заступник директора з навчальної роботи); - Психолого-педагогічний супровід розвитку професійної «Я-концепції» студента (Чичинська О.В., практичний психолог).

У другому блоці розглядались педагогічні умови розвитку професійної спрямованості студентів, а саме: стимулювання розвитку професійної спрямованості шляхом моделювання професійної діяльності (Брижатова Л.І., викладач фармацевтичних дисциплін); формування ціннісного ставлення до медичної професії (Токар-Біляєва О.П., викладач психології та міжособового спілкування);забезпечення предметного та соціального контексту майбутньої  професійної діяльності на виробничій практиці (Акуліна Л.П., викладач основ медсестринства).

Стимулювання розвитку професійної спрямованості під час позааудиторної виховної роботи розглядалось у третьому блоці: організаційні та методичні аспекти проведення тижнів з іноземної мови у медичному закладі освіти на засадах розвитку професійної спрямованості студентів (Чепурна О.В., к.філол.н., викладач англійської мови), професійна спрямованість системи фізичного виховання (Кузякіна С.О., голова циклової комісії фізичного виховання).

На практичній частині учасники методичної радискладали ментальні карти з тематики методичної ради, а  викладачі Філатенко Т.І., Федоренко В.П. представили ментальну карту «Реалізація професійної спрямованості навчання при викладанні природничих дисциплін», Вибіцька О.В., Левенець Н.В., Кушніренко Ю.Ю. - «Симуляційні методи навчання».

Зважаючи на те, що провідною діяльністю майбутнього фахівця у галузі «Охорона здоров’я» в умовах освітнього середовища закладу вищої медичної освіти є навчально-професійна діяльність, і саме в цьому виді діяльності відбувається переважно його особистісне становлення, обласна методична рада рекомендувала: