Друк 

Основним завданням під час вивчення предметів природничого циклу є розвиток пізнавального інтересу, інтелектуальних і творчих здібностей, формування провідних професійних компетентностей студентів. Велика роль у розв’язанні цього питання відводиться системі позааудиторних робіт. Заходи предметного тижня комплексно та інтегровано розширюють рамки вивчення різних дисциплін загалом, природничих та професійно-орієнтованих – зокрема, пропонують різні форми діяльності, сприяють особистісному та професійному розвитку майбутніх медиків. Позакласна робота з предметів природничого циклу дозволяє розширити світогляд студентів, підвищити мотивацію до навчання, розвинути творчі здібності, надати можливість використовувати свої знання на практиці, допомогти підліткам набути навичок ефективного спілкування.В результаті можуть бути сформовані і розвинені такі якості як: толерантність; громадська, пізнавальна, творча активність; вміння співпрацювати; відповідати за свої рішення; комунікабельність; повага до себе та інших; особиста і взаємна відповідальність. Заходи, пропоновані викладачами у програмі тижня природничо-наукових дисциплін, дозволяють залучати студентів до соціальних ситуацій, що формують певний образ поведінки, і надають не тільки знання, вміння і способи діяльності, а й можливість орієнтуватися в нестандартних ситуаціях, перш за все в ситуаціях вибору.

Відтак, визначаємо завдання тижня циклової комісії:

  1. особистісні: розвиток творчої активності студентів, пізнавального інтересу до природничих дисциплін через позааудиторні форми роботи;

  2. надпредметні: формування навичок співробітництва; пропагування наукового знання; створення умов застосування опанованих знань у практичних, наближених до реальних, ситуаціях; підтримання обдарованих студентів;

  3. предметні: систематизація знань з дисциплін природничо-наукового циклу; розвиток стійкого інтересу до названих дисциплін через усвідомлення їх значущості у медичній професії; формування навичок пошуково-дослідницької роботи.

План проведення тижня циклу природничо-наукових дисциплін:

Понеділок  Конференція: «Епоніми в медицині»

                   Викладач: Бублій Л. П.

                   Місце проведення: аудиторія 501 І корпус

Вівторок  Круглий стіл: «Використання інноваційних технологій у процесі навчання. (Р2Р – технології у передаванні та отриманні файлів великих розмірів)»

                   Місце проведення: ауд 504, ІІ навчальний корпус

                   Викладач: Крутіков Ю. О.

Середа    Психологічний тренінг «Спілкування без конфліктів»

                   Викладач: Головньова О. В.

                   Місце проведення: ауд 510, ІІ корпус, група ЛД 9-2-1

                   Інтелектуальна гра «Анатомічний лабіринт»

                   Викладач: Бабенко Т. П.

                   Місце проведення: рекреація, ІІ навчальний корпус

Четвер   Конференція: «Здорові нирки – здорове життя»

                   Викладачі: Бабенко Т. П., Лавренко Г. М.

                   Місце проведення: ауд 211, ІІ корпус

П’ятниця підведення підсумків                                        

Екскурсії до анатомічного музею проводяться викладачами циклу протягом тижня

Предметний тиждень пройшов відповідно до плану заходів. Студенти мали можливість проявити себе, спробувати нові для себе види діяльності. Були створені умови для морального, інтелектуального й емоційного самовираження майбутнього фахівця медицини. Педагоги підтвердили свій високий рівень, показали готовність і вміння ділитися накопиченим досвідом, здатність рухатися вперед, підвищуючи професійну майстерність.