Друк 

Гостра актуальність теми та використання викладачем Лук’яненко О.В.  новітніх інтерактивних методів зробили заняття дуже цікавим, навіть інколи азартним.

Всі студенти брали активну участь у занятті: демонстрували свої проекти, вирішували тематичний кросворд та незвичайні ситуації, самі опитували і оцінювали один одного та заняття в цілому. Працювали у групах та індивідуально, самостійно вибираючи складність завдань. На відкритому занятті були задіяні інтерактивні прийоми і методи, такі як: сторітелінг, РАФТ, ромашка завдань (блума), метод міні-кейс, метод «Впізнай помилку», рольова гра, рефлексія. Заняття супроводжувалося мультимедійною підтримкою.

Тож студентам сподобалися такі форми роботи, хоч і було нелегко. Шановна комісія присутніх викладачів та представників адміністрації схвалила та дала високу оцінку якості заняття.