Друк 

22 лютого 2024 року на цикловій комісії фармацевтичних дисциплін в рамках відкритого практичного заняття викладачем Котельніковою М.Г. було проведено фармакогностичний квест для студентів групи фарм 9-3-1.

Метою квесту було формування та удосконалення компетенцій, якими повинен володіти асистент фармацевта згідно професійного стандарту та освітньо-професійного стандарту.

Квест був побудований за типом проблемного навчання: постановка проблеми – шляхи вирішення – представлення результату.

Для вирішення завдань, представлених на різних локаціях, студенти користувались  Державною фармакопеєю України, сайтом ПРАТ «Ліктрави», сайтом довідника Компендіум, сайтом Державного реєстру лікарських засобів, сайтом штучного інтелекту ChatGPT. Результати своїх пошуків студенти виносили на дошку Padlet.

Атмосфера на занятті була робоча, здобувачі освіти – активними, креативними, уважними, точними, справжніми фармацевтами.

  • _viber_2024-02-22_16-02-14-305
  • _viber_2024-02-22_16-02-18-060
  • _viber_2024-02-22_16-02-26-807
  • _viber_2024-02-22_20-21-12-661
  • _viber_2024-02-22_20-21-34-945
  • _viber_2024-02-22_20-21-40-490
  • _viber_2024-02-22_20-21-42-776
  • _viber_2024-02-23_11-24-55-229
  • _viber_2024-02-23_11-25-37-461